Scouting BvH IS
VOOR IEDEREEN

Scouting BvH is de leukste en meest actieve jeugdvereniging in de gemeente Schiedam. In 86 jaar is onze vereniging gegroeid tot ongeveer 150 jeugdleden verdeeld over 7 verschillende speltakken. Elke week staan ongeveer 50 vrijwilligers klaar om kinderen vanaf 4 jaar een onvergetelijke tijd te bezorgen.

Het programma van Scouting is opgesplitst in meerdere activiteitengebieden. Scouting is daardoor elke week anders en dat maakt onze vereniging voor veel kinderen en jongeren zo leuk. Naast wekelijkse bijeenkomsten worden veel activiteiten en kampen georganiseerd.

​

Tevens is Scouting BvH de enige groep in Schiedam met Waterwelpen, Waterscouts en Waterexplorers. De leden van deze speltakken zijn groot deel van het jaar bezig met spelen en activiteiten op en rondom het water. Onze scouts krijgen zelfs de kans zeil bewijzen te behalen en leren ook varen met de grotere schepen wanneer ze Waterexplorer zijn.

42183305850_7789bb9507_o.jpg

Aanmelden om te komen kijken

*Hou er rekening mee dat voor onze waterspeltakken een zwemdiploma nodig is.

Bedankt voor de inzending!

Eerste contact
Aanmelding

Via het contact formulier kan je een verzoek versturen.

Kennismaking

Je zal per mail of telefoon reactie ontvangen van de leiding om een een keer te komen kijken bij één van de opkomsten.

Komen kijken

Je mag 4 keer gratis komen kijken bij de opkomsten. Hierna zal gevraagd worden of je lid wilt worden van Scouting BvH.

42997363325_39e86c77ae_o.jpg

INSCHRIJVEN

Iedereen is van harte welkom om vrijblijvend 4x te komen kijken bij Scouting BvH. Pas na vier keer hoef je te kiezen of je lid wilt worden van onze groep.
Als je lid wordt van Scouting BvH wordt je ook automatisch lid van Scouting Nederland, waardoor je lid bent van één van de grootste verenigingen van ons land.

BIJ SCOUTING HOREN ALLE KINDEREN ER BIJ!

Geld mag geen spelbreker zijn.
De contributie en deelnemersgelden mogen nooit een belemmering zijn om lid te worden of te blijven. Neem contact op met de penningmeester zodat we samen de mogelijkheden kunnen bespreken:

penningmeester@scouting-bvh.nl

42237095090_8870e5a01a_o.jpg