48871382256_04979b5e46_k.jpg
Lid worden van BvH

Bij Scouting mag iedereen vier keer gratis komen kijken. Gewoon, om zeker te weten dat het echt wel zo leuk is als wij zeggen. Je kunt je aanmelden via deze pagina

Wil je daarna lid worden van onze groep? Dan krijg je van de leiding een inschrijfformulier mee. Je kunt het ingevulde formulier ook weer bij de leiding inleveren. Zij geven het door aan de ledenadministratie, die de rest in orde maakt.

42237314400_8f5b07e6b9_o.jpg

Privacy

Wij gaan heel zorgvuldig met uw gegevens om. We slaan deze op in Scouts Online, het administratieve pakket van Scouting Nederland. Hierop is de privacywetgeving (AVG/GDPR) van toepassing. Op www.scouting.nl/privacy Statement van Scouting Nederland. Via Scouts Online (https://sol.scouting.nl) kunt u altijd uw eigen gegevens bekijken en aanpassen.

Contributie lidmaatschap

U betaalt per kwartaal via een incassomachtiging. Hiervoor  ontvangt u een formulier: de doorlopende machtiging SEPA. Hoeveel contributie u betaalt, hangt af van de speltak. Dit kunt u zien onder het kopje contributie.

42237095090_8870e5a01a_o.jpg
Installatie

De installatie is een gezellige ceremonie waarmee een groep je verwelkomt. Vanaf de installatie mag de Scouting das van Scouting BvH worden gedragen bij het uniform. De installatie gaat bij veel speltakken vergelijkbaar te werk. Een van de leiding staat tegenover de geïnstalleerde en maakt een symbool met de handen. Vervolgens worden de wet en belofte van Scouting Nederland opgenoemd. De geïnstalleerde zegt deze na.

Uniform en Das

snw-img-bevers-kleding.jpg

Het uniform en de badges zijn te krijgen bij alle Scoutshops of in de webwinkel. Echter is de BvH das alleen te krijgen in Scoutshop Vlaardingen.

Wat heeft u allemaal nodig:

• Scoutfit (In kleur van de speltak)

• Installatie teken.

• Speltak teken. (Zelfde als het speltak logo)

• Maasdelta teken. (Alleen te krijgen in Rotterdam en Vlaardingen)

• Groepsbandje. (Krijg je tijdens de installatie)

• Scouting BvH das. (Alleen te krijgen in Vlaardingen)

• Waterwerk: Admiraliteit 14 teken.

• Waterscouts: Das anker. (Te krijgen bij de leiding)

BvH Uniform

Wat moet waar?

1. Scouting BvH das

2. Dasring

3. Scoutfit (In de kleur van de speltak)

4. Installatie teken.

5. Speltak teken.

6. Maasdelta / admiraliteit 14 teken

7. Scouting BvH bandje

8. Speltak naam / Vlaggen en kwalificatie tekens.

9. Behaalde insignes / event badges (Mag ook op de rug)

10. Een blauwe stevige broek die vies mag worden.